مركز طبع و نشر قرآن آماده همكاری با ناشران و كاتبان برای اصلاح رسم الخط قرآن است
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد بابایی' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: تاكنون چند جلسه توجیهی با حضور ناشران و كاتبان در رابطه با تشریح سیاست های چاپ و نشر قرآن در این مركز برگزار شده و ما از حضور آنان برای همراهی هر چه بیشتر و اجرای سیاست ها استقبال می كنیم.

وی ادامه داد: ناشران در صورت تمایل می توانند از آموزش های مركز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران در راستای اصلاح رسم المصحف بهره ببرند.

مدیر اجرایی و ارتباطات مركز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران تاكید كرد: این مركز همچنین آمادگی دارد تا فایل الكترونیكی قرآن چاپ شده ناشران را دریافت كرده و پس از اصلاح رسم الخط قرآن مطابق با رسم المصحف، آن را برای چاپ در اختیار ناشران قرار دهد.

بابایی اتوضیح داد: این مركز در ادامه فعالیت های خود برای كتابت قرآن كریم این امكان را برای ناشران و كاتبانی كه قصد دارند در این زمینه وارد عرصه شوند نیز فراهم كرده تا اطلاعات لازم در اختیار آنان قرار گیرد.

وی یادآور شد: پایگاه اطلاع رسانی مركز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی http://quran-pc.org نیز فهرست كلمات خاص قرآن كریم و اینكه این كلمات خاص در كجای قرآن قرار دارند را برای اطلاع ناشران و كاتبان این كتاب آسمانی ارایه خواهد كرد.

مدیر اجرایی و ارتباطات مركز طبع و نشر قرآن با بیان اینكه یكی از دغدغه های ناشران این است كه اگر رسم كلمات را اصلاح كنیم از نظر هنری مصحف قرآن به هم می ریزد، افزود: یكی از خدمات این مركز ویرایش هنری با بهره گیری از استادان خوشنویس است تا به كیفیت و زیبایی مصحف ها خدشه ای وارد نشود.

فراهنگ**1883





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , جغرافیایی برچسب , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: